joi, 12 decembrie 2013

Vise, visuri



M-am trezit zȋmbind ȋntr-o dimineaţă senină.
Visasem că peste noapte sunetele s-au transformat ȋn culori
și mă ȋmpiedicam de curcubeie la fiecare pas.
De-abia deschideam ochii dimineaţa și strănutam de două ori
hap-ciu
că gata, și apărea un curcubeu gingaș deasupra papucilor
de casă.

Un verde prăzuliu se lovea isteric de rozul sms-ului
pe care mi-l trimiseseși peste noapte
să-mi ţină de cald
bip-bip.
Nici nu terminam bine de spălat pe dinţi
că gȋl-gȋl ȋmi și flutura o pȋnză albăstrie prin faţa ochilor
deveniţi brusc aurii.
M-am trezit zȋmbind violet ȋn dimineaţa aia,
parchetul se colorase ȋn tonuri de roșu carmin,
cu fiecare scȋrţȋit i se mai adăuga o nuanţă,
ȋmi cam venea să mă tăvălesc pe jos
și să rȋd ȋn hohote, așteptȋnd ca deasupra mea să plouă
cu creioane colorate.



Niciun comentariu: