marți, 24 martie 2009

Imagini vechi din Roşiorii de Vede


Roşiorii de Vede - Centrul


Primăria Roşiorii de Vede

Roşiorii de Vede - Vederi Generale

Calea Dunării cu Centrul - Palatul Albina şi Scoala de Băieţi

Roşiorii de Vede - Scoala de Fete nr.1

Roşiorii de Vede - Strada Basarabilor

Roşiorii de Vede - Calea Dunării spre Centru - 1934

Roşiorii de Vede - Grădina Publică

Roşiorii de Vede - Bulevardul Gării

Surse: okazii.ro, delcampe.net

25 de comentarii:

Iulia spunea...

ce emoţionant! 1934!!! cred că voi vedea altfel oraşul de acum :)

caramica spunea...

eee, ne bucuram ca ti-au placut :)

Unknown spunea...

eu chiar traiesc in acest oras
si a fost foarte emotionant sa vad aceste iamgini
va multumesc

caramica spunea...

Multumim si noi pentru vizita! Va mai asteptam!

Anonim spunea...

sunt departe si e frumos sa vad orasul in care voi locui, chiar daca dupa 76 de ani .sugestii:pasrati tezaurul tarii noastre

bucin lucian spunea...

Excelente! Aici m-am nascut. Am 53 ani. Doua rugaminti: as vrea una sau doua poze reprezentative, din Rosiorii vechi, ptr un tablou in casa.
Doi, am nevoie de fotografii cu aerodromul din Rosiori (1940) - 1950.
Ma poate ajuta cineva ?
http://www.worldwar2.ro/forum/index.php?showtopic=3979
Multumes,
Bucin Lucian

caramica spunea...

Multumim pentru vizite. Din pacate, nu avem alte imagini cu orasul Rosiori, dar... mai cautam! :)

Malpraxis spunea...

Foarte frumoase pozele. Orasul are o istorie frumoasa, pacat de el ca acum e praf :(( Mandru ca sunt rosiorean!!

Anonim spunea...

Intradevar Rosiori de Vede al optulea oras ca importanta din Tara Romaneasca prin 1835 ,singurul oras din tot jud Teleorman,atestat inca din 1200....,capitala de judet 400 de ani...
Intradevar avem cu ce ne mindri dragi rosioreni.

ioana-nely spunea...

Sunt mândră că m-am născut în Roșiorii de Vede, imaginile, și istoricul orașului chiar mi-au întărit acest sentiment de mândrie,deci rădăcinile sunt adânci și viguroase,

ioana- Nely

ioana-nely spunea...

Sunt mândră că m-am născut în Roșiorii de Vede, imaginile, și istoricul orașului chiar mi-au întărit acest sentiment de mândrie,deci rădăcinile sunt adânci și viguroase,

ioana- Nely

Anonim spunea...

M-am nascut si am crescut in acest oras minunat de campie...Rosiorii de Vede...aici sunt oamenii dragi mie, aici sunt cele mai frumoase clipe din viata mea, aici este casa mea parinteasca dar si casa sufletului meu...si stiu ca oricat am sa ratacesc prin alte locuri aici am sa revin cu drag si cu mult dor.

Anonim spunea...

desi am plecat din Rosiorii de Vede de mai bine de 18 ani , cu mici reveniri pt cateva zile, inca am un dor de acel oras, acolo m-am nascut , acolo e bunicul si strabunica inmormantati, poate voi avea ocazia sa revin. Multumesc mult pt aceste poze. Daca cineva are poze recente de pe strazile alaturate cimitirului.. am si uitat cum se cheama... va rog frumos trimiteti: tzepes@gmail.com. va multumesc.

caramica spunea...

Multumim pentru vizita, va mai asteptam!

AlexToo spunea...

e minunat sa vezi cladiri din aceasta urbe,cladiri de care vorbeau bunicii

Anonim spunea...

in "padurea nebuna", zaharia stancu vorbeste si de o statuie - stauia generalului mantu. a existat? statuia? dar generalul? poze?

munteanu liviu spunea...

ma numesc munteanu liviu si o spun cu nemarginita mindrie ca am copilarit in catunul de langa rosiorii de vede.revad cu mintea si cu sufletul imagini din anii 60-75 din rosiorul mult iubit.mama mea a fost din maldaieni,de acolo si tataie,mamaie nasii mei si toti cei dragi mie,din bratcov si din scrioastea batrana.pe tataie l-a chemat pencea dumitru si a stat in catun pana in 75.imi doresc foarte mult sa ma intorc pentru cateva zile, sa revad si cu ochii ceea ce acum traiesc numai din amintiri.cine ma poate ajuta cu orice informatii,va las adresa mea de mail;munteanuliviu1@yahoo.com acum locuiesc in timisoara,am 57 de ani,dar amintirile cele mai puternice si mai frumoase le am din rosiori,de la catun si din maldaieni.va doresc toate cele bune si multa sanatate.

Cornel M spunea...

Salutare! Mai dau si eu poze la fel de vechi! Intra pe site am id-ul acolo sub butoane.

Anonim spunea...

Foarte frumoase imaginile.Locuiesc in Rosiorii de Vede si pana acum nu vedeam orasul decat cum este acum dar prin aceste imagini mi-amd at seama cat de important este acest oras.

dregomir theodor spunea...

Ma numesc DRAGOMIR THEODOR am facut Liceul la Rosorii de Vede, AM ABSOLVIT IN ANUL 1966.
AS VREA SA REGASESC COLEGII DE AN SI CLASA.

crack'n'weed spunea...

@anomim - Rosario de Verde a fost capitala de judetz? :)) nu stiam

Laura spunea...

Imi plac foarte mult fotografiile vechi.

Anonim spunea...

Of! O tempora!
M-am nascut in acest loc binecuvantat, insa de mic am plecat din sanul lui. Am si acum o sora si un frate acolo, insa aveam nevoie sa mai revad astfel de imagini.
Mi-au rascolit amintiri placute!

Veronica spunea...

Multumesc pentru aceste fotografii. O surpriza minunata. M-am nascut si am trait in acest minunat oras pana la 18 ani cand am plecat la facultate. Casa mea inca este acolo... si sufletul meu la fel!

Anonim spunea...

Buna ziua!
Din cate stiu, din cele povestite de tatal meu, bunicii mei au trait in Rosiori de Vede, au fost o familie de vaza insa in urma unor tragedii tatal meu si fratii lui au ramas orfani de mici si au fost raspanditi care incotro.
Tatal meu s-a reintalnit cu fratele lui, care a fost infiat de o familie din Bucuresti, abia dupa 30 de ani, deci prea multe nu am apucat sa aflu nici eu de la ei ( in momentul de fata ambii sunt decedati).
As avea o intrebare de la cei care sunt din zona de unde as putea sa aflu cate ceva despre rudele mele, despre locurile unde au trait si eventual daca mai sunt rude cu nume de PEȚA cu care as putea lua legatura?
Va multumesc mult.